Przed odebraniem przesyłki od firmy kurierskiej zawsze sprawdź czy przesyłka nie została uszkodzona w trakcie transportu.
Jeśli na kartonie widać ślady uszkodzenia zewnętrznego można odmówić przyjęcia przesyłki i skontaktować się z nami mailowo na adres: kontakt@sparklelashes.pl (warto zaznaczyć w tytule, że chodzi o uszkodzoną w transporcie przesyłkę).

# REKLAMACJE

W celu złożenia reklamacji, postępuj zgodnie z poniższymi krokami:

  1. Napisz do nas na adres kontakt@sparklelashes.pl
  2. Opisz swój problem i załącz zdjęcia produktu, z którym pojawiły się trudności.
  3. Jeśli okaże się, że konieczna jest wysyłka produktu to pobierz reklamacyjny FORMULARZ, w którym przedstawisz szczegółowe powody reklamacji produktu, adres do wysyłki, numer telefonu kontaktowego i numer konta na które mielibyśmy przesłać ewentualny zwrot środków.
  4. Odesłanie produktu:
    Składając reklamację prosimy o odesłanie produktu wraz ze wszystkimi jego akcesoriami oraz kopią faktury lub paragonu. Produkt należy odesłać za pośrednictwem dowolnej firmy kurierskiej (DPD, Inpost, FEDEX, DHL, GLS, Poczta Polska). 
  5. Reklamowany produkt należy wysłać na adres:

    Sparkle Łukasz Bryła 
    ul. Krakowska 40
    32-020 Wieliczka 
    tel. 799119133
    mail: kontakt@sparklelashes.pl
  1.  W ciągu 14 dni od otrzymania reklamowanego produktu poinformujemy Cię mailowo lub telefonicznie o wyniku postępowania reklamacyjnego.

Podane wyżej kroki reklamacji mają formę zalecenia i nie wpływają na skuteczność reklamacji złożonych z pominięciem któregokolwiek z nich. Ustosunkujemy się do każdego zgłoszenia. Przestrzeganie opisanej tu procedury pozwoli jednak usprawnić i przyspieszyć nam rozpatrzenie reklamacji w sposób pełny i jak najmniej uciążliwy dla Ciebie.

 
# ZWROT TOWARU

Zgodnie z obowiązującym prawem, od momentu dostarczenia zamówionego towaru masz 14 dni na zwrot towaru bez podania przyczyny w ramach odstąpienia od umowy zawieranej na odległość. Dotyczy to wyłącznie sprzedaży konsumenckiej, a więc sprzedaży osobie fizycznej, która zakupiła produkty w celach niezwiązanych z działalnością gospodarczą lub zawodową. 

Zwracany produkt nie może nosić śladów używania, wykraczający poza sprawdzenie nie może być w żaden sposób uszkodzony, towar powinien zostać dostarczony w oryginalnym opakowaniu.
Koszty związane z wysyłką zwracanego towaru ponosi Kupujący.

WAŻNE!!! Nie przyjmujemy zwrotów nadawanych za pobraniem!

Aby odstąpić od umowy i zwrócić zakupiony u nas produkt, dołącz do przesyłki pisemne oświadczenie, w którym wyrazisz chęć zwrotu produktu oraz podasz numer konta, na które mamy przekazać środki za zwracany produkt. (WZÓR FORMULARZA ODSTĄPIENIA OD UMOWY)


Adres do zwrotu produktu:

Sparkle Łukasz Bryła 
ul. Krakowska 40
32-020 Wieliczka 
tel. 799119133
mail: kontakt@sparklelashes.pl

Możesz również skorzystać z opcji darmowego zwrotu.
Skorzystaj z aplikacji InPost Mobile bądź nadaj paczkę na www.szybkiezwroty.pl wpisując w wyszukiwarkę firm „Sparklelashes”
Następnie postępuj według instrukcji.