Przed odebraniem przesyłki od firmy kurierskiej zawsze sprawdź czy przesyłka nie została uszkodzona w trakcie transportu.
Jeśli na kartonie widać ślady uszkodzenia zewnętrznego można odmówić przyjęcia przesyłki i skontaktować się z nami mailowo na adres: kontakt@sparklelashes.pl (warto zaznaczyć w tytule, że chodzi o uszkodzoną w transporcie przesyłkę).
# REKLAMACJE
W celu złożenia reklamacji, postępuj zgodnie z poniższymi krokami:
- Napisz do nas na adres kontakt@sparklelashes.pl
- Opisz swój problem i załącz zdjęcia produktu, z którym pojawiły się trudności.
- Jeśli okaże się, że konieczna jest wysyłka produktu to pobierz reklamacyjny FORMULARZ, w którym przedstawisz szczegółowe powody reklamacji produktu, adres do wysyłki, numer telefonu kontaktowego i numer konta na które mielibyśmy przesłać ewentualny zwrot środków.
- Odesłanie produktu:
Składając reklamację prosimy o odesłanie produktu wraz ze wszystkimi jego akcesoriami oraz kopią faktury lub paragonu. Produkt należy odesłać za pośrednictwem dowolnej firmy kurierskiej (DPD, Inpost, FEDEX, DHL, GLS, Poczta Polska). - Reklamowany produkt należy wysłać na adres:
Sparkle Łukasz Bryła
ul. Krakowska 40
32-020 Wieliczka
tel. 799119133
mail: kontakt@sparklelashes.pl
- W ciągu 14 dni od otrzymania reklamowanego produktu poinformujemy Cię mailowo lub telefonicznie o wyniku postępowania reklamacyjnego.
Podane wyżej kroki reklamacji mają formę zalecenia i nie wpływają na skuteczność reklamacji złożonych z pominięciem któregokolwiek z nich. Ustosunkujemy się do każdego zgłoszenia. Przestrzeganie opisanej tu procedury pozwoli jednak usprawnić i przyspieszyć nam rozpatrzenie reklamacji w sposób pełny i jak najmniej uciążliwy dla Ciebie.
# ZWROT TOWARU
Zgodnie z obowiązującym prawem, od momentu dostarczenia zamówionego towaru masz 14 dni na zwrot towaru bez podania przyczyny w ramach odstąpienia od umowy zawieranej na odległość. Dotyczy to wyłącznie sprzedaży konsumenckiej, a więc sprzedaży osobie fizycznej, która zakupiła produkty w celach niezwiązanych z działalnością gospodarczą lub zawodową.
Zwracany produkt nie może nosić śladów używania, wykraczający poza sprawdzenie nie może być w żaden sposób uszkodzony, towar powinien zostać dostarczony w oryginalnym opakowaniu.
Koszty związane z wysyłką zwracanego towaru ponosi Kupujący.
WAŻNE!!! Nie przyjmujemy zwrotów nadawanych za pobraniem!
Aby odstąpić od umowy i zwrócić zakupiony u nas produkt, dołącz do przesyłki pisemne oświadczenie, w którym wyrazisz chęć zwrotu produktu oraz podasz numer konta, na które mamy przekazać środki za zwracany produkt. (WZÓR FORMULARZA ODSTĄPIENIA OD UMOWY)
Adres do zwrotu produktu:
Sparkle Łukasz Bryła
ul. Krakowska 40
32-020 Wieliczka
tel. 799119133
mail: kontakt@sparklelashes.pl
Możesz również skorzystać z opcji darmowego zwrotu.
Skorzystaj z aplikacji InPost Mobile bądź nadaj paczkę na www.szybkiezwroty.pl wpisując w wyszukiwarkę firm „Sparklelashes”
Następnie postępuj według instrukcji.